Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

το δεκαπέντε #blogovision2014

Alt-J ‎– This Is All Yours 
Genre : Alternative Rock, Folk Rock, Art Rock
Label : Infectious Music

Βαρκελώνη, Μαϊος 2010



Το λιγότερο "συνδεμεμένο με κάτι" δισκάκι της φετινής #blogovision. Με κάτι τέτοια φαντάζομαι κοιμάται βαριέται συνήθως ο Σπέτσες Ντίσκο. Το χαμό του "Awesome Wave" τον πήρα χαμπάρι σχετικά αργά και έτσι δε με λογαριάζεις στους lovers ή στους haters της μπάντας. Τους εκτιμώ μουσικά όμως. Και εδώ είναι ένα unofficial video του Taro που γαμάει, είναι εξαιρετικό:

(Footage is from the beautiful 1988 film "Powaqqatsi: Life in Transformation)

Ο δίσκος με έπιασε με την πρώτη ακρόαση. Πρέπει να είσαι και ρομπότ για να μη σε συνεπάρει το album, ξεκινώντας με μια εξωπραγματικά όμορφη τετράδα κομματιών. Θα μου πεις φτάνει αυτό; Δε ξέρω. Εμένα μου έφτασε για να διαβάζεις αυτό το κείμενο. Ήταν αυτό που ήθελα να ακούσω ρε παιδάκι μου. Ισόποσες δόσεις αρτ, εστετ ποπ, woohoo φωνητικά, αρπίσματα, πνευστά, πιανάκια, ηλεκτρονικούλια, γυναικεία φωνητικά που μπλέκονται με ανδρικά. Μια ντουζίνα από καλοφτιαγμένα κομμάτια. Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο και από το πρώτο τους. Μπορεί και καλύτερο. Ότι καλύτερο για να τα ακουστικά σου στα γρασίδια της Γεωπονικής Βαρκελώνης. Οι δικαιολογίες του στυλ δε μου αρέσει γιατί έχουν ονομάσει τρία κομμάτια Nara ή δε μου αρέσει γιατί βάζουν Part I και II στα κομμάτια τους ή δε μου αρέσει γιατί ξύπνησα στραβά είναι λίγο χαζές ε; *γλωσσίτσα*

όλο το album εδώ: Alt-J – This Is All Yours

Personal favourites: Intro, Arrival In Nara, Nara, Every Other Freckle, Left Hand Free, Choice Kingdom, Hunger Of The Pine, Warm Foothills, The Godspel Of John Hurt, Bloodflood Pt. II, Leaving Nara.

Points: 85/100

Στο δεκαπέντε του 2013 ο Tim Hecker με το Virgins, και του 2012 οι Django Django με το ομόνυμο album τους.

Ως τώρα στη blogovision2014:

#16. Simian Mobile Disco ‎– Whorl
#17. Damon Albarn ‎– Everyday Robots
#18. Liars ‎– Mess
#19. Elbow – The Take Off And Landing Of Everything
#20. Fauve ≠ – Vieux Freres–Partie 1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου